Оқушылардың Жарнама туралы , оның ерекшеліктері туралы, оның жалпы денсаулыққа әсері туралы хабардар болу деңгейін арттыру мақсатында педагог-психолог көлік бөлімшесінің студенттері үшін тақырыпта әңгіме өткізді:
«Жарнаманың жағымсыз әсерлеріне бейімделу, денсаулық пен өмірге қауіп төндіретін қысымға қарсы тұру дағдыларын қалай алуға болады».
Әңгімеден оқушылар жарнаманың жалпы мағынада адамдардың санасына, дамуына және балалардың денсаулығына теріс әсер ететінін түсінді.
Алайда, жарнаманың белгілі бір артықшылықтары бар, мысалы: жаңа ақпарат алу, күнделікті істерден алшақтау, пайдалы әдеттерді қалыптастыру және т. б.
Бірақ, жарнама сияқты ақпарат көзінің кемшіліктері әлдеқайда көп.
Сондықтан Студенттер жарнаманың адамның әлеуметтік санасына теріс әсері туралы қорытынды жасады.